Parametre
Výrobca | DJI |
EAN | 6941565921369 |
Servisná ochrana s DJI Care Refresh
DJI Care Refresh je servisná ochrana pre váš dron, ktorá vám za malý príplatok poskytne dve výmeny poškodeného zariadenia v priebehu jedného roka, pričom sa vzťahuje na škody spôsobené okrem iného nárazom alebo kontaktom výrobku s vodou. Poškodené zariadenie bude následne vymenené za nový alebo ekvivalentný nový výrobok. Servisný balík je možné aktivovať jednorazovo do 48 hodín po aktivácii (prvom spustení) dronu alebo neskôr po zaslaní overovacieho videa spoločnosti DJI.
DJI Mavic 3
Pre DJI Mavic 3 je cena prvej výmeny v rámci služby DJI Care Refresh 759 GBP. Cena druhej výmeny je 949 GBP. Cena služby Flyaway je 3349 GBP*
*V prípade nahlásenia priamo výrobcovi sa suma výmeny môže zmeniť v závislosti od aktuálneho výmenného kurzu.
Pokrytie služby Flyaway
DJI Care Flyaway je doplnková služba v rámci servisného plánu DJI Care Refresh, ktorá vám umožňuje získať úplne nový dron v prípade, že váš predchádzajúci dron z neznámych príčin odletí a nie je možné ho získať späť. V prípade, že sa váš dron neúmyselne stratí, stačí zaplatiť príslušný servisný poplatok a získať úplne nový výrobok. Služba je dostupná pre všetkých používateľov s pokrytím DJI Care Refresh (Mavic 3, Mavic 3 Cine, Mini 2, Mavic Air 2, DJI Air 2S) vrátane tých, ktorí si ho zakúpili pred zavedením služby Flyaway.
Služba DJI Care Refresh (ročný plán) ponúka dve výmeny a možnosť využiť službu Flyaway Coverage.
DJI Care Refresh (2-ročný balík) ponúka tri výmeny a možnosť využiť službu Flyaway Coverage.
Aktivácia krytia Flyaway
Aby používatelia mohli využiť službu Flyaway Coverage, musia prepojiť svoje konto DJI a diaľkový ovládač so svojím dronom pomocou aplikácie DJI Fly. Ak tak neurobia pred potenciálnym Flyaway svojho zariadenia, nebudú môcť využiť službu výmeny.
Ako aktivovať službu DJI Care Refresh
1. Aktivujte kód na adrese: https://support.dji.com/care/active.
2. Počas procesu aktivácie je potrebné zadať obsah kódu Care Refresh, sériové číslo zariadenia (nájdete ho priamo na výrobku) a údaje o osobe, ktorá balíček aktivuje (meno, e-mailová adresa).
3. Balík Care Refresh bude aktivovaný a automaticky priradený k príslušnému regiónu. Potvrdenie o aktivácii balíka DJI Care Refresh dostanete e-mailom. Váš dron je teraz v bezpečí!
Balík DJI Care Refresh je možné priradiť k vášmu výrobku aj po uplynutí 48 hodín od jeho aktivácie. Na tento účel je potrebné zaslať výrobcovi overovacie video, ktoré ukazuje stav vášho zariadenia. Podrobné informácie a vzorové video sú k dispozícii na adrese: https://repair.dji.com/en/djicare/customerupload.
V prípade nehody
Postup pri riešení nehody je triviálny. Stačí nahlásiť poruchu a zaslať poškodené zariadenie záručnému servisu DJI - nezabudnite uviesť, že používate službu DJI Care Refresh. Keď dostanete ponuku na opravu, môžete si vybrať, či sa rozhodnete pre ňu, alebo radšej využijete možnosť výmeny prostredníctvom servisu. Keď si vyberiete druhú možnosť, stačí zaplatiť príslušný poplatok - vymenené zariadenie dostanete prednostne, a ak sa nachádzate v rovnakom regióne, kde bola služba DJI Care Refresh zakúpená, výrobca zaplatí poštovné!
1. Používateľ nahlási poruchu a pošle dron nemeckému servisu DJI s poznámkou, že má službu DJI Care Refresh.
2. Používateľ dostane cenovú ponuku na opravu a na základe nej sa rozhodne, či si nechá opravu/výmenu vykonať za poplatok alebo prostredníctvom služby DJI Care Refresh.
3. Po výbere služby DJI Care Refresh používateľ zaplatí poplatok za výmenu a dostane inú jednotku alebo nové náhradné diely, t. j. kardan, kameru, vrtule.
4. Náhradný výrobok je prioritne doručený používateľovi s bezplatnou dopravou.
Prípady, na ktoré sa vzťahuje služba DJI Care Refresh
Zakúpením služby DJI Care Refresh chránite svoj dron okrem iného proti pádu, utopeniu, zrážke alebo nehode spôsobenej rušením signálu dronu. Služba DJI Care Refresh sa vzťahuje aj na nehody spôsobené zavinením prevádzkovateľa.
- Chyba používateľa
- Rušenie signálu
- Zrážka
- Utopenie (podmienkou krytia je, aby bol havarovaný dron doručený do servisného strediska výrobcu)
- Pád
Služba DJI Care Refresh sa nevzťahuje na
1) Stratu alebo čiastočnú stratu dronu, gimbalu alebo príslušenstva.
2) Krádež alebo opustenie výrobku.
3) Škody spôsobené lietaním v nevhodných poveternostných podmienkach.
4) Vysielač, ďalšie príslušenstvo.
5) Úmyselná strata dronu.
6) Poškodenie krytu, ktoré nemá vplyv na prevádzku výrobku.
7) Priame alebo nepriame škody spôsobené vyššou mocou.
8) Závady, ktoré vznikli mimo obdobia platnosti programu DJI Care Refresh.
9) Dodatočné poplatky za aktualizáciu modelu, zlepšenie jeho výkonu.
10) Závady vyplývajúce z úprav, ktoré nie sú v súlade s odporúčaniami uvedenými v návode na použitie, alebo z používania nekompatibilných batérií a nabíjačiek.
11) Vady vyplývajúce z používania neautorizovaného príslušenstva, batérií alebo softvéru.