1. Reklamácia nového doručeného tovaru
Ihneď po doručení si skontrolujte obsah balíka (ideálne pred kuriérom/zamestnancom pošty).
V prípade, že je obsah poškodený spíšte s kuriérom záznam o škode. Taktiež nás ihneď telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534 alebo 0904 403 603 (8-16hod).
Odporúčame obal zásielky nevyhadzovať kým nie je správne nafotený pre potreby kurierskej firmy. Kurierska firma po 24hod reklamácie neuznáva.
Fotografie zašlite na info@eled.sk a taktiež aj na tieto emaily podľa firmy ktorá Vám balik doručila:
- kosice@sps-sro.sk (UPS, Slovak parcel)
- reklamacie@dpd.sk (DPD)
Do emailu uveďte číslo balika + fotogafie poškodeného tovaru a aj krabicu, výplň, bublinky, kartón a štítok kde je uvedený čiarovky kód a symbol POZOR KREHKÉ
Fotografie musia mat malú veľkosť (do 1MB) aby sa Vám email nevrátil späť.
Doručenie poškodeného tovaru je možné reklamovať len do 24hod od doručenia inak dopravca reklamáciu zamietne.
2. Reklamácie používaného tovaru
V snahe urobiť proces reklamácie čo najjednoduchší pre našich zákazníkov, pripravili sme pre Vás tento spôsob riešenia reklamácií:
1. Prihláste sa do eshopu. Ak nie ste registrovany tak sa zaregistrujte, uvidíte všetky svoje objednávky.
2. Kliknite vpravo hore na svoje meno. Potok kliknite na Nová reklamácia - výber tovaru
3. Vyhľadajte si rekamovaný produkt a uveďte popis jeho závady
4. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu firmy: eLED s.r.o. , Postajok 4, 085 01 Bardejov
Do obálky vložte sprievodny list kde uvediete:
- číslo reklamácie ktoré Vám príde do emailu
- spiatočnú adresu - kam chcete nový tovar zaslať
- aktuálne telefónne číslo
- sprievodny list nám pošlite aj do mailu reklamacie@tako.sk (do predmetu napíšte číslo objednávky - Reklamácia)
Balík nam zasielajte na našu adresu - ul. Pod papierňou vedľa domu 86, nie na poštu.