Overený eshop
Overené zákazníkmi
Košík
*** AKCIA: ku každej objednávke Vám pribalíme darček podľa aktuálnej ponuky. Platí do 11.08.2022 ***
Kategórie produktov
zber elektroodpadu a použitých batérií a akumulátorov
Kočíky Facebook
Diskusné fórum o stavbe
Najväčší výber detských kočíkov na trhu.

1. Reklamácia nového doručeného tovaru

Ihneď po doručení si skontrolujte obsah balíka (ideálne pred kuriérom/zamestnancom pošty).
V prípade, že je obsah poškodený spíšte s kuriérom záznam o škode. Taktiež nás ihneď telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534 alebo 0904 403 603 (8-16hod).
Odporúčame obal zásielky nevyhadzovať kým nie je správne nafotený pre potreby kurierskej firmy.  Kurierska firma po 24hod reklamácie neuznáva.

Fotografie zašlite na info@eled.sk a taktiež aj na tieto emaily podľa firmy ktorá Vám balik doručila:

  • kosice@sps-sro.sk (UPS, Slovak parcel)
  • reklamacie@dpd.sk (DPD)

Do emailu uveďte číslo balika + fotogafie  poškodeného tovaru a aj krabicu, výplň, bublinky, kartón a štítok kde je uvedený čiarovky kód a symbol POZOR KREHKÉ

Fotografie musia mat malú veľkosť (do 1MB) aby sa Vám email nevrátil späť. 

Doručenie poškodeného tovaru je možné reklamovať len do 24hod od doručenia inak dopravca reklamáciu zamietne.

 

2. Reklamácie používaného tovaru

V snahe urobiť proces reklamácie čo najjednoduchší pre našich zákazníkov, pripravili sme pre Vás tento spôsob riešenia reklamácií:

1. Prihláste sa do eshopu. Ak nie ste registrovany tak sa zaregistrujte, uvidíte všetky svoje objednávky.
2. Kliknite vpravo hore na svoje meno. Potok kliknite na Nová reklamácia - výber tovaru
3. Vyhľadajte si rekamovaný produkt a uveďte popis jeho závady
4. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na adresu firmy:  eLED s.r.o., Štefánikova 64, 085 01 Bardejov

Keď je tovar zasielaný "predávajúcemu" k reklamácii, "kupujúci" si vo vlastnom záujme zabezpečí, aby bol tovar zabalený do vhodného a dostatočne chrániaceho obalového materiálu vyhovujúceho nárokom prepravy daného tovaru.
Kupujúci zasiela tovar na reklamáciu na vlastné náklady.
Prípadne nás kontaktuje telefonicky a pomožeme Vám so zaslaním reklamovaného tovaru k nám cez pobočku Packeta.sk

Do obálky vložte sprievodny list kde uvediete: 

  • číslo reklamácie ktoré Vám príde do emailu
  • spiatočnú adresu - kam chcete nový tovar zaslať
  • aktuálne telefónne číslo
  • sprievodny list nám pošlite aj do mailu reklamacie@tako.sk (do predmetu napíšte číslo objednávky - Reklamácia)

Balík nam zasielajte na našu adresu - ul. Štefánikova 64, nie na poštu.

 

 

 

 
Newsletter
Chcete dostávať info o zľavách a novinkách?
Registrujte sa na odber newslettera.
Náš eshop používa súbory cookie. Niektoré súbory cookie sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu. Ďalšie súbory cookie používame na analýzy. Tie môžete prípadne odmietnuť.